emisija

GASTRO LUTALICA

Gastro lutalica je moderna emisija dinamičnog karaktera. Zanimljivi životopisni kadrovi koji bi se protezali kroz cijeli serijal emisija. Tehnički je vrlo superiorna snimana i montirana emisija u Full HD kvaliteti, manjim djelom snimljena iz zraka s dronom, u nekim dijelovima i tijekom vožnje. Cijela emisija prožimlje se i kvalitetnim grafičkim rješenjima te s nekoliko glazbenih podloga koje bi se protezale kroz cijeli serijal emisija. Emisiju prati i vrlo zanimljiva i tehnički napredna službena internetska stranica s blogom te društvene mreže sa službenim Facebook i Instagram profilima.

Predstavite se u emisiji “Gastro lutalica”

Za sve Vas koji imate svoje ugostiteljske objekte, OPG-e i sl. a želite se predstaviti u našoj emisiji, pripremili smo Vam nekoliko vrsta i načina oglašavanja. Stoga nas slobodno kontaktirajte na mail info@art-film.hr ili ne tel: 091/737-1814

Gdje se može vidjeti emisija Gastro Lutalica?

RTL Living

RTL je hrvatska komercijalna televizijska postaja u 99,9 postotnom vlasništvu RTL Grupe iz Luxembourga koja u Hrvatskoj emitira svoj program od 30. travnja 2004. Danas RTL ima 6 televizijskih programa, među kojima je i RTL Living. Sklopljenim ugovorom s RTL televizijom, Art film dobiva mogućnost da emisiju „Gastro lutalica“ emitira na TV kanalu RTL Living u premijeri i reprizi tijekom prvog tjedna emitiranja, a nakon toga bi se emisija reprizirala na istom kanalu (a) prema potrebama popunjavanja programa. Po projekcijama i statistikama kojima raspolaže RTL, gledanost bi u prvom tjednu trebala biti oko 4000 gledatelja.

YouTube

YouTube je platforma u vlasništvu Googlea, nastala 2005. godine od kada bilježi stalan broj posjetitelja. Trenutni broj dnevnih posjeta YouTube stranici je oko trideset milijuna i broji oko milijardu i tristo milijuna stalnih korisnika ovoga servisa u svijetu.

Nezaobilazna prednost YouTube-a je da svaki stanovnik planete koji ima pristup internetu može pogledati video sadržaj u trenutku kada to njemu najviše odgovara. Svaki video je dostupan 24 sata dnevno, 365 dana godišnje. Današnje mlađe generacije iznimno puno koriste pogodnosti YouTube-a, daleko više od bilo kojeg drugog medija, s još jednom velikom prednošću, a to je mogućnost gledanja videa putem mobitela ili tableta. Dakle, bilo gdje, u bilo kojem trenutku.

Facebook

Facebook, iako zamišljen(a) kao društvena mreža, vrlo je dobar i (interesantna)zanimljiv za privlačenje potencijalnih gostiju ili kupaca. Za razliku od svih drugih internetskih medija gdje se s vremenom prikuplja sve više posjetitelja stranica, na Facebooku se najveći „boom“ zapravo dešava po samoj objavi videa ili članka. Tako u prvih 24 sata od objave, video ili članak vidi nekoliko tisuća ljudi, od kojih nekoliko desetina reagira bilo „lajkanjem“, komentiranjem ili dijeljenjem sadržaja, dok se kroz kasniji period te aktivnosti vezane uz objavu prorjeđuju. (Projekcije) Predviđanja su da ovim putem u prvih godinu dana članak ili video pogleda pet do šest tisuća ljudi.

Nakon što je emisija emitirana na RTL Living programu, emisija je

dostupna i na internetu na stranici www.gastro-lutalica.com.hr

Share This